וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל ניסימוב - סוחר מניות מצליח בבורסה האמריקאית

בשיתוף מישל ניסימוב

1.9.2020 / 16:35

אם הקורונה גילתה לנו משהו זה שלא כדאי להישאר תלויים במקור פרנסה בודד. מישל ניסימוב סוחר בהצלחה במניות אמריקאיות וכעת, מלמד גם אחרים איך אפשר להרוויח כסף בזכות סבלנות וחוכמה

מישל ניסימוב סוחר מניות. יח"צ,
מישל ניסימוב/יח"צ

תקופת הקורונה העניקה לנו מספר שיעורים לכל החיים - הראשון בהם בכל הנוגע לפן הכלכלי והוא לעולם לא להישאר תלויים עוד במקור פרנסה אחד, טוב ככל שיהיה. את הדברים הללו סיפר מישל ניסימוב, אחד השמות העולים בעולם שוק ההון והמסחר האישי.

מפיק חבר המערכת פגש את מי שבימים אלו הוציא לאור קורס ייחודי בו הוא מלמד הלכה למעשה כיצד לסחור בשוק המניות האמריקאי. בכל יום במהלך השבוע, בימים שני עד שישי בשעות אחר הצהריים המוקדמות, עשרות ישראלים מתיישבים מול המחשב האישי שלהם, נכנסים לקבוצת הפייסבוק של מישל ניסימוב ורגעים לפני תחילתו של יום מסחר חדש, מאזינים בשקיקה לתובנות ולניתוחים שלו על שוק המניות האמריקאי.

על תחילת דרכו כסוחר עצמאי סיפר לי מישל: "כבר מגיל צעיר התעניינתי כיצד אני יכול להרוויח כסף בעצמי, על מנת שלא אהיה תלוי באחרים. עוד כשהייתי חייל יצאתי ללמוד ועברתי מספר קורסים מקומיים על מסחר במניות ושוק ההון. כמו רבים אחרים גם אותי 'סיבנו' בגדול. נכוויתי והפסדתי לא מעט כסף, אבל בגלל שיש לי אופי חזק המשכתי להיות חדור מטרה להצליח. חקרתי לעומק, מצאתי קורס מסחר מארה"ב ופתאום גיליתי עולם אחר, דרך שונה לפיה צריך לפעול כדי להתחיל להשתכר ממסחר במניות. עד שלא עברתי את הקורס הזה לא יכולתי להבין לעומק את כל האסטרטגיות והפסיכולוגיה מאחורי כל תנועה בשוק ההון ובעיקר כיצד להתנהל מולו".

מישל סוחר תוך יומי של מניות בלבד, כך שהוא מחפש את התנועות קצרות הטווח בשוק, תוך כדי שהוא מתבסס על ניתוח טכני ופונדמנטלי ובדיקה של הסקטורים החמים בשטח. על הטעות השכיחה של רוב הסוחרים סיפר לי מישל: "הגיעו אלי לא מעט סוחרים עם ניסיון של שנים, אך בלי שהצליחו להרוויח באופן סדיר. המכנה המשותף של כל אלו היה שהם נשענו על אינדיקטור אחד וזהו. דרך העבודה שלי היא כזו שבה צריך לחבר כמה נקודות גם יחד על מנת להיות בטוחים עד כמה שניתן מהו כיוון השוק הנכון".

מישל ניסימוב סוחר מניות. יח"צ,
מישל ניסימוב/יח"צ

מישל דוגל בסגנון עבודה בו כדאי לשבת כמה שפחות מול הגרפים, כך שזמן העבודה המעשי שלו לאחר תחילת המסחר נע בין חצי שעה עד שעה בכל יום. לאחר שמוצא את הטריגר לעסקה, הוא מכניס את ההוראות ליציאה וסגירת עסקה בכמה ורסיות, מכבה את המחשב ונותן לשוק לעשות את שלו.

"התחום הזה יכול לשאוב אותך בקלות. אני לא אגזים אם אגיד כי יש מי שמתמכרים ממש ונשארים צמודים למסך לאורך שעות על גבי שעות, זו טעות גדולה ומסוכנת. מדובר בשוק שמניב פירות אם יודעים כיצד לגשת אליו ומה לעשות", סיפר מישל.

ומה עושים אם עסקה נכשלה והפסידה? "לא קרה שום דבר. לפני כניסה לעסקה אני יודע בדיוק מה סכום הכסף אותו אני מסכן וכמה אני מוכן להפסיד במידה שהשוק הולך נגד הכיוון שבחרתי בו. אם מפסידים אז למחרת יש יום חדש. ניהול סיכונים נכון גורם לכך ששום הפסד של עסקה לא מסכן את תיק ההשקעות. ברגע שיודעים לנתח נכון ויודעים כיצד להתנהל כמו שצריך מבחינה פסיכולוגית, וחלק מזה גם אומר לא להתרגש מהפסדים, אז בסיום השבוע או החודש אין סיבה לא לגרוף רווחים".

למדתי ממישל כי יש ימים בהם הוא בכלל לא סוחר. אם הניתוחים המקדימים שלו לא הובילו למציאה של עסקה כדאית הוא נשאר לשבת על הגדר וזה מה שמבדיל בין מי שסוחרים באופן מקצועי למי שמחפשים להתעשר בכוח.

בזכות הניסיון והצלחה שצבר במסחר מישל החליט להעביר את התורה שלמד גם לאחרים. הוא בנה קורס למסחר בשוק ההון בבורסה האמריקאית ותוך מספר חודשים מועט כבר הספיק להכשיר 150 סוחרים. שאלתי את מישל מה גרם לו לרצות ללמד אחרים והוא הסביר: "מגיל צעיר חינכו אותי בבית כי כאשר נותנים לאחרים אז הרווח האישי גדל, אני מאמין בזה בכל ליבי. הידיעה שאחרים הצליחו בזכות ההדרכה שלי גורמת לי לאושר פנימי ורוגע שעוזרים לי כסוחר גם כן".

בזכות העובדה כי בארסנל הכלים שלו יש מגוון גדול של אסטרטגיות למסחר, הקורס שבנה מכיל 50 שיעורים שונים בהם הוא מסביר לפרטי פרטים כיצד לנתח גרפים של מניות לצד חוקי ברזל של עשה ואל תעשה, לפי סיטואציות שונות שצצות כל פעם מחדש בשוק.

"מניסיון העבר שלי בתחילת הדרך ומקורסים שאני עברתי, למדתי כיצד לסנן ולהוציא את כל התיאוריות שלא נחוצות ולהעביר את מה שחשוב באמת כדי להבין את המסחר וכיצד לפעול תכלס", סיפר לי מישל והוסיף, "זה אומר כיצד לנתח נכון את הגרפים, לחקור את הנעשה בשוק, לזהות תנועה, להבין מתי כדאי להיכנס לעסקה ובאילו נקודות לצאת ממנה עם מספר אפשרויות לרווח וגם מתי לחתוך עסקה ולצאת בהפסד מינימלי. מתוך 10,000 מניות שמזנקות אל המסך בכל יום באותה השעה, אני יודע כיצד לבחור את האטרקטיביות ביותר ואת זה מלמד. אני תמיד מציין בפני מי שמתעניינים כי זה יהיה הקורס האחרון שהם ירכשו למסחר במניות, בזכות אסטרטגיות פרקטיות וללא תאוריות כלליות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מישל ניסימוב. יח"צ,
מישל ניסימוב/יח"צ

לסיום ביקשתי ממישל שיספר לי על התובנות שלו ממשבר הקורונה הנוכחי: "הקורונה לימדה אותנו כי אי אפשר להישען על מקור הכנסה אחד. אני לא אומר שחייבים כי המסחר היומי יהיה הדבר המרכזי בחיים, אבל זו בהחלט נישה שמתאימה לרבים. תוספת של עוד 100 או 200 דולר ביום ואפילו בשבוע זה המון, לכן אני מזמין את כולם ללמוד כיצד אני עושה זאת".

במקביל לעמוד הפייסבוק, גם עמוד האינסטגרם של מישל פעיל ביותר והוא מעלה אליו באופן קבוע תמונות של חשבונות מסחר רווחים של תלמידיו השונים, במקביל להמון תוכן נוסף בחינם על הזדמנויות למסחר.

מישל ניסימוב, סוחר מניות תוך יומי בבורסה האמריקאית ומי שמדריך אחרים כיצד לסחור כמו מקצוענים. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-2046553

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

לאתר של מישל ניסימוב

בשיתוף מישל ניסימוב
  • עוד באותו נושא:
  • מניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully