וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגזי נשיאה ס.מ - סמל למופת בתעשייה המקומית

בשיתוף ארגזי נשיאה ס. מ

1.9.2020 / 16:27

שנת 2020 נכנסת לישורת האחרונה ואנחנו מתחילים לסכם את השנה כאשר מעניקים במה לחברות שמצאנו כמרשימות ביותר

ארגזי נשיאה. יח"צ,
ארגזי נשיאה ס.מ/יח"צ

בראש הרשימה ניצבת חברת "ארגזי נשיאה", לאורך 38 שנים היא מייצרת ומשווקת אריזות ממגוון חומרים משולבי ספוג פנימי צורתי וידועה כחוד החנית בתחום, כאשר גם בימים אלו מכניסה חידושים ומשרתת חברות ועסקים בארץ ובעולם, זהו סיפורה של אימפריה תוצרת כחול לבן.

"ארגזי נשיאה" היא אות ומופת לתעשייה הישראלית כבר כמעט 40 שנה, בזכות מערך ייצור אשר מחולק למספר מחלקות הם בנו מעטפת רחבה של מגוון מוצרים המעניקים פתרונות טכניים בכל הנוגע לאריזה והגנה על מוצרים לכל דורש. בין החברות וגופים אשר נהנים מפירותה של "ארגזי נשיאה ס.מ" ניתן למצוא את: התעשיה האווירית, אלביט, התעשייה הצבאית, רפא"ל, לומניס, אורבוטק, יחידות צה"ל במערכי השדה, האוויר והים, משטרת ישראל, חברות הענק כמו מיקרוסופט וHP , חברות ביטחוניות וטכנולוגיות מובילות בתחום תעשיית הביטחון והלוגיסטיקה מחוץ לישראל ועוד.

ארגזי נשיאה. יח"צ,
ארגזי נשיאה ס.מ/יח"צ

מי שהקימו את החברה ב 1982 הם שני שותפים שנחשפו לצורך של אריזות בתחום אחר לחלוטין בו עסקו בקריירה המקצועית הראשונה שלהם, על התגלגלות האירועים מונל סיפר לנו: "הגענו מעולם אחר ממש, מעולם הופעות הרוק, אבי היה טכנאי תאורה ואני טכנאי קול. שנינו ראינו את ההבדלים הבולטים כשהגיע לארץ ציוד מקצועי עטוף ומוגן באריזות מותאמות במיוחד לעומת הארגזים הרעועים בהם השתמשו כל שאר הגופים בארץ.

"באותם ימים לא ידעו כלל שקיים מוצר ששמו ארגזים קשיחים וכאשר ייצרנו את ליין המוצרים הראשון שלנו ששינה את התמונה, מי שנדהמו ממש מהמוצר החדש היו קניינים של חיל האוויר שמיד דאגו לזרז את התהליכים הבירוקרטיים מול משרד הביטחון על מנת להתחיל לעבוד מולנו ומאותה נקודה התחלנו להמריא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ארגזי נשיאה. יח"צ,
ארגזי נשיאה ס.מ/יח"צ

מטה חברת "ארגזי נשיאה" יושב ביבנה ומשתרע על פני 1,500 מטר של אולמות ייצור הכוללים תשתיות ומיכון לעיבוד חומרים מהמתקדמים בעולם, מערכי תכנון וסימולציה, מחלקה הנדסית, פיקוח איכות, תפעול ממוחשב ומעצבים, ו-1,000 מטר נוספים של מחסנים ולוגיסטיקה שמכילים את כל הסחורה הנדרשת לפני פיזור ושילוח.

בשנתיים האחרונות "ארגזי נשיאה" ביצעו קפיצת מדרגה נוספת כאשר התמקצעו בשינוע של חומרים נפיצים במיוחד ותכנון מארזי פלסטיק מוקשח עם אישורי בחינות הוכחת כושר, כך שנוצר פתח של שיתוף פעולה ועבודה מול כל גורמי הביטחון השונים ביתר שאת.

ארגזי נשיאה. יח"צ,
ארגזי נשיאה ס.מ/יח"צ

כיום הם נמצאים בתהליך ביצועי שבו מטפלים בהזמנות של מספר פרוייקטים שונים מצד כמה חברות ביטחוניות גדולות מעבר לים שאת השם שלהן לא ניתן לפרט, רק נוכל לספר כי מדובר בייצור וייצוא של מגוון מארזים למוצרי ביטחון בתחום האווירונאוטיקה, התקשורת הלווינית ו"חלקים מעופפים".

ההצלחה של "ארגזי נשיאה" שאגב המציאו את המינוח - ארגז נשיאה, נובעת לא רק בזכות החידושים עצמם אלא ובנוסף בשיטות ייצור שמצמצמות עלויות, מקצרות את לוחות הזמנים ומשפרות בכך את מחירי המוצרים המוגמרים ללקוחות.

מערך הייצור מגובה במיכון המשוכלל ביותר וכולל בתוכו טכנולוגיות עיבוד צורתי לספוג בפנים הארגז, אוטומאציה לייצור המוני בפלסטיקה הנדסית, גימור מהוקצע למוצר המוגמר ועוד.

ארגזי נשיאה. יח"צ,
ארגזי נשיאה ס.מ/יח"צ

על אופן הפעולה של החברה קטן עד גדול סיפר לי מונל: "יש לנו חטיבה אחת אשר מפקחת מלמעלה על המערכות השונות כך שכולם יעבדו במקסימום תפוקה ובמינימום זמן כי המטרה הגדולה היא להמשיך לספק באופן סדיר את האריזות המותאמות לחברות גדולות וגם לבודדים. אנחנו מדברים על שילוב מערך של ייצור, פיקוח איכות, בקרת תהליכים, מערכי האספקה, השינוע והרכש.

"החל מרגע ההזמנה ועד לשילוח הסחורה אנחנו נמצאים בקשר ישיר עם מחלקות הרכש והלוגיסטיקה של הלקוחות שלנו כך שמעדכנים אותם אונליין היכן הדברים עומדים בכל רגע נתון, כך אנחנו יכולים לתת מענה מושלם בזמן אמת".

ועל תפיסת העולם של "ארגזי נשיאה ס.מ" סיפר מונל בצניעות מרשימה: "תפיסת העולם שלנו היא פשוטה יחסית, לקבל מהלקוחות נתונים ולהתאים להם את המוצר שתואם במדויק את הדרישות על ידי מוצר פשוט חדשני וייעודי ככל האפשר. משפט המפתח שמוביל אותנו מיום ההקמה ועדיין רלוונטי הוא 'ארגזי נשיאה, תשובת המחר לדרישות האריזה של היום'".

"ארגזי נשיאה", סמל ומופת בתעשייה הישראלית במשך קרוב לארבעה עשורים.

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר החברה

לינקדאין

בשיתוף ארגזי נשיאה ס. מ
  • עוד באותו נושא:
  • ארגזים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully