וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Proper Sport: ציוד הכושר והספורט המוביל בישראל

בשיתוף Proper Sport

1.9.2020 / 16:20

בימים בהם רבים זקוקים למכשירי אימון ביתיים בשעה שחדרי הכושר עוד לא חזרו לפעול בשגרה, ב-Proper Sport מציעים לכם מחירים אטרקטיביים, משלוח עד הבית והכי חשוב - מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר למצוא

Proper Sport : ציוד הכושר והספורט. יח"צ,
Proper Sport : ציוד הכושר והספורט/יח"צ

בתקופת הקורונה הרבה מאוד אנשים שהיו פוקדים את חדרי הכושר באופן קבוע מצאו עצמם אובדי עצות. חדרי הכושר ומכוני הסטודיו נסגרו בזה אחר זה וגם כאשר המשבר הפך לסוג של שגרה, רבים מהמכונים טרם שבו לעבוד במתכונת הקודמת שלהם. כאשר אדם ביקש לשמור על כושר, הוא מצא את עצמו משתעמם רוב הזמן, מאחר שלא היה לו את הציוד הדרוש בבית. לצד זאת, אימונים שגרתיים, אשר חוזרים על עצמם, עלולים להוציא את ההנאה ולהביא לאיבוד עניין וקושי להתמיד.

למזלם הרב של חובבי עולם הכושר, חברות רבות המשווקות ציוד ספורט החלו בתקופת הקורונה לשווק ישירות ללקוחות פרטיים את המוצרים השונים, ולא רק למכונים. צוות המומחים שלנו סקר את התחום לאחרונה ומצא כי כל מתאמן או מתאמנת יכולים ליהנות ממגוון רחב של ציוד ספורט ואביזרים, כולל לאימונים.

Proper Sport : ציוד הכושר והספורט. יח"צ,
Proper Sport : ציוד הכושר והספורט/יח"צ

בחנות האינטרנט שלProper Sport תמצאו את ציוד הספורט והכושר המקצועי בישראל, במחירי יבואן ומשלוח עד לפתח הבית: מזרני יוגה, משקולות, גומיות, ציוד פונקציונלי ועוד. החברה שמה לה למטרה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם הספורט וכפועל יוצא מכך, היא מתחייבת לרמת שירות, מקצועיות, יעילות ומהירות ולאטרקטיביות במחירים.

Proper Sport מציעה, בקליק אחד, לבנות את מכון הכושר הביתי שלכם או את הסטודיו הראוי, עם שפע של אבזור, מהיצרנים המובילים ובמחירים תחרותיים, המאפשרים לכל אדם החפץ בכך להיכנס לכושר באופן מיידי. בחנות האינטרנטית של Proper Sport תוכלו לקבל גם המלצות עבור חבילת האבזור הנכונה לכם, בהתאם להעדפתכם האישית. המבחר פשוט עצום באתר וכל אחד יכול למצוא את הציוד אשר מתאים לצורך האימון בו הוא מעוניין.

עד משבר הקורונה, Proper Sport הייתה משווקת את הציוד בעיקר לחדרי כושר, סטודיו, מתנ''סים וכדומה, אך כיום החברה נכנסה למגזר הפרטי. "זהו שוק שרצינו להיכנס אליו כבר הרבה זמן", אמר לנו אחד מהבעלים, נדב פרי. "הצלחנו להגיע למחירים אטרקטיביים, שיתאימו למגזר הפרטי ועם רמת ציוד מקצועי של חדר כושר".

Proper Sport : ציוד הכושר והספורט. יח"צ,
Proper Sport : ציוד הכושר והספורט/יח"צ

בתקופה הזאת כאמור, Proper Sport משווקת חבילות למתאמנים שאינם יכולים ללכת לחדרי כושר. באתר תוכלו למצוא חבילות שכוללות סט פילאטיס, סט משקולות וסט אירובי. ''אנו רוצים להתאים לכל לקוח סט ביתי כדי שהוא יוכל להמשיך להתאמן, זה עיקר הכיוון שלנו נכון לעכשיו. כולם חיפשו ציוד ביתי כדי להתאמן, מאחר שלא יכלו ללכת לחדר כושר - בשביל זה אנחנו כאן", מוסיף הבעלים מאיר פרץ.

החברה, שמנוהלת על ידי נדב פרי ומאיר פרץ, עוסקת כבר 30 שנה בתחום הכושר והספורט בישראל. היא החלה לשווק ציוד מקצועי לחדרי הכושר ולכן מה שהיא מוכרת לקהל הפרטי כיום הוא ציוד יותר מקצועי וברמה גבוהה יותר לעומת של המתחרים. בכל הקשור לשירות, אנו יכולים להעיד כי לא נתקלנו בבעיות כלל ונוכחנו להבין כי השירות הוא הדבר הכי חשוב בחברה. "לא תתקלו במישהו שיגיד מילה רעה עלינו", אמר פרי וסיכם: "כל לקוח יוצא מכאן מרוצה".

באתר החברה תמצאו את ציוד הספורט הדרוש לכל ענפי הספורט השונים, ברמה הגבוהה ביותר, בהתאמה מרבית ובתקציב העומד לרשותכם.

טלפון: 08-6441455

לאתר של Proper Sport

כתובת האימייל: propersport@gmail.com

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

Proper Sport : ציוד הכושר והספורט. יח"צ,
Proper Sport : ציוד הכושר והספורט/יח"צ
בשיתוף Proper Sport

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully