וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת ''לה סרדין'' אילת: חוויה קולינרית עם נוף עוצר נשימה

1.9.2020 / 15:34

אחד הנדבכים המרכזיים של חופשה הינו חוויה קולינרית עשירה. בירת הנופש אילת מושכת אליה מידי שנה מיליוני תיירים התרים אחר מסעדות איכותיות. אחת המסעדות הפופולריות בעיר הינה "לה סרדין", מסעדה על טהרת הדגים הממוקמת במיקום מנצח על הטיילת שוקקת החיים מול נוף מרהיב

מסעדת לה סרדין אילת. יח"צ,
מסעדת לה סרדין אילת/יח"צ

הדגים הפכו ממזמן לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. חלקנו אוהבים את הדג שלהם מבושל ברוטב אדום סמיך עם חריפות מעודנת, אחרים חובבים מושבעים של קציצות דגים, חובבי בישול העילית יעדיפו לקבל את הסלמון צרוב היטב, וכמובן ציבור הממנגלים שאוהבים את הדג שלם עשוי היטב על האש. אחת ממסעדות הדגים המובילות בישראל הינה "לה סרדין", שהפכה לבית של חובבי הדגים המושבעים באילת.

המסעדה פועלת מזה כ-7 שנים במרכז הטיילת של מלון "המלך שלמה" באילת, ממנה נשקף נוף עוצר נשימה של המרינה. כיאה למסעדת דגים אותנטית, כבר בעת הכניסה למסעדה ניתן להתרשם מהמראה המרהיב של הים שנפרס למול הסועדים, דבר שמשרה אווירה נעימה ונינוחה.

נוף עוצר נשימה, מסעדת לה סרדין אילת. יח"צ,
נוף עוצר נשימה, מסעדת לה סרדין אילת/יח"צ

בשיחה שערכנו עם סהר, בעל המסעדה, הוא מספר על הרקע לפתיחת המסעדה. "את המסעדה פתח אבא שלי, שלרשותו עשרות שנות ניסיון בענף המסעדנות. בעבר הוא היה הבעלים של מסעדת 'בצל ירוק' המיתולוגית באילת. מתוך שאיפה להביא חוויה טעמים לציבור חובבי הדגים בעיר הוא הקים את 'לה סרדין', ואני הצטרפתי אליו כדור המשך כאשר אני משתדל לרכוש ממנו את כל הידע והניסיון ולהביא בשורה חדשה בתחום - מסעדת דגים המציעה אוכל פשוט, נכון וטעים במחירים נוחים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מסעדת לה סרדין אילת. יח"צ,
מסעדת לה סרדין אילת/יח"צ

כיום הפכה ''לה סרדין'' לשם דבר בקרב חובבי הדגים שפוקדים את העיר אילת, ואף מושכת אליה קהל סועדים מגוון שנהנה מחוויה קולינרית על שפת הים. התפריט המגוון מבית היוצר של השף אייל אורגובי כולל שלל מנות דגים ומטעמים מן הים, ומציע גם בשרים, פסטות ומנות ראשונות. בין מנות הדגל של המסעדה תוכלו למצוא מנת דג לברק שלם במלח ומנה עם שם מנצח - ''דואט לברק וסלמון'' המורכבת מפילה לברק המגולגל בצורת לב וממולא בקוביות סלמון, לצד פטרוזיליה ושום.

כל המנות במסעדה עשויות ממצרכים טריים המתחדשים מידי יום וממיטב חומרי הגלם.

מקום של כבוד שמור לקינוחים במסעדה, עליהם אמונה רחל, אמו של סהר, באמצעות הכנת קינוחי קונספט ביתיים כגון טירמיסו, קרם ברולה וסופלה "הום מייד". המלצת המערכת - אל תוותרו על קינוח המסקרפונה וניל, גבינת מסקרפונה מותכת עם שמנת בליווי שלוש כדורי גלידה, שערות חלווה, קוקוס קלוי, טחינה גולמית וסילן.

הייחודיות של מסעדת ''לה סרדין'' טמונה בעובדה כי המסעדה חרטה על דגלה את תודעת השירות הגבוהה ללקוחותיה. צוות העובדים במסעדה מעניק יחס אישי וקרוב לכל סועד וסועדת על מנת ליצור חוויה קולינרית שלמה "השירות לסועדים שלנו הוא אבן היסוד של ''לה סרדין'' מספר סהר "אנו משתדלים להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר כדי לספק את כל צורכיהם של כל לקוחותינו."

מסעדת לה סרדין אילת. יח"צ,
מסעדת לה סרדין אילת/יח"צ

לעורכי המערכת נודע כי המלצרים במסעדה עוברים כברת דרוך ארוכת שנים במקום בשל המחויבות העמוקה למסעדה וללקוחותיה. מנהל התפעול במסעדה, אנדריי קוגן, היה בעברו מלצר במקום וכיום מוביל את שאר העובדים והמלצרים לתודעת שירות גבוהה במיוחד.

שנים של מוניטין גבוה, בזכות איכות המנות והשירות המוענק במקום, אינן משאירות מקום של ספק - מסעדת ''לה סרדין'' אילת היא הבחירה האולטימטיבית של מערכת המומחים כחוויה קולינרית בחופשה באילת. מילה של מומחים.

לה סרדין

א'-ש' 12:30-23:00

טיילת מלון ''המלך שלמה", אילת

לאתר

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully