וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעם מדבר בעד עצמו: מפגש הפלאפל והשווארמה בתל אביב

בשיתוף מפגש הפלאפל והשווארמה

1.9.2020 / 15:19

בשנים האחרונות היצע אוכל הרחוב הישראלי מתרחב וכיום ניתן למצוא בכל שדרה דוכני פלאפל ושווארמה ששווה לעמוד בתור עבורם. בעקבות המלצות רבות, עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק את ''מפגש הפלאפל והשווארמה'' בתל אביב, המקום שבו הטעם מדבר בעד עצמו

"מפגש הפלאפל והשווארמה'' נוסד לפני כ-10 שנים ברחוב האצ''ל בתל אביב. במפגש מעלים על נס את שני המאכלים שאומצו בחום על ידי הישראלים כמאכלים הלאומיים - פלאפל ושווארמה, אותם מכינים במקום באמצעות תיבול מיוחד שנרקח על ידי הבעלים, אלון, תיבול עליו הוא שומר בקנאות במשך שנים.

המתכון נותר כשהיה ולמעשה נשאר נאמן למקור בזכות הביקורות החיוביות החוזרות ונשנות מצד לקוחות רבים, שגדלו עם העסק שהתפתח וכיום הפך לשם דבר בקרב תושבי העיר והסביבה. סוס מנצח, או במקרה הזה מתכון מנצח, לא מחליפים.

מפגש הפלאפל והשווארמה. יח"צ,
מפגש הפלאפל והשווארמה/יח"צ

כבר בכניסה ניתן להתרשם מהניקיון המפליא המאפיין את המקום, שנראה נקי, מתוקתק ומסודר כהלכה.

מנות הדגל של המפגש, הפלאפל והשווארמה - בעלות טעמים מיוחדים שנדיר למצוא במחוזותינו. כמו כן, תוכלו ליהנות משניצל ביתי, סביח משובח וחביתת ירק בטעם של פעם.

מפגש הפלאפל והשווארמה. יח"צ,
מפגש הפלאפל והשווארמה/יח"צ

במהלך הארוחה ניכר כי את כל האוכל במסעדה מכינים מדי יום ביומו. החומוס, הטחינה והסלטים מוכנים בעבודת יד ומרגישים טריים במיוחד. בשיחה שערכנו עם אלון, הוא מספר: "מתוך רצון להעניק ללקוחות אוכל טרי בלבד, אני מקפיד להכין בכל יום את כל האוכל - מרמת הבשר והפלאפל ועד לסלטים. גם את הבאגטים אנחנו אופים במקום באמצעות תנור מיוחד".

את החמוצים והסלטים המיוחדים של המקום תוכלו לרכוש בנוסף במכירה לפי משקל.

מפגש הפלאפל והשווארמה. יח"צ,
סלטים טריים המתבצעים מידי יום בעבודת יד/יח"צ

כאמור, במסעדה חרטו על דגלם את עניין הטריות, ובזכות שיתוף פעולה שלהם עם מאפייה ששייכת למשפחה ונמצאת בסמוך למקום, הלאפות מגיעות חמות וטריות לאורך כל שעות היום.

מעבר לאוכל הנהדר המוגש במקום, הייחודיות של ''מפגש הפלאפל והשווארמה'' טמונה בשירות הלבבי המוענק, ותורם רבות לחוויה של הלקוחות, אשר פוקדים את המקום באופן קבוע. קהל לקוחות המסעדה נאמן למתכון השמור במשפחה לאורך הדורות, וכך נוצרת קהילה שלמה של אנשים שאוכלים את הפלאפל והשווארמה הנהדרים של המפגש באופן קבוע, לאורך שנים.

החנות פתוחה בכל יום החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד לחצות, בשישי עד שעה לפני כניסת השבת ובמוצ''ש, מצאת השבת ועד חצות. המקום כשר בהשגחת הרבנות.

ניתן לבצע משלוחים לתושבי הסביבה דרך ''תן ביס'', ''וולט'' ו''איזי".

לאחר שטעמנו את השווארמה והפלאפל האגדיים של המפגש, נוכחנו לדעת כי הביקורות היו נכונות. רוצו לטעום, מבטיחים שלא תתחרטו. מילה של מומחים.

מפגש הפלאפל והשווארמה

אצ"ל 38, תל אביב

0775051209

בשיתוף מפגש הפלאפל והשווארמה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully