וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לוי - אומן החלקות השיער של ישראל

בשיתוף מאור לוי החלקות שיער

1.9.2020 / 14:36

בגיל 20 בלבד הפך מאור לוי לשם דבר בתחום החלקות השיער. דוגמניות ושחקניות מגיעות אליו, כמו גם עשרות לקוחות מרוצות. את הנוסחה המיוחדת שלו הוא פיתח בארצות הברית ועכשיו יש גם מבצע מדהים במיוחד לתקופת הקורונה

מאור לוי החלקות שיער. יח"צ,
מאור לוי החלקות שיער/יח"צ

בישראל יש כיום למעלה מ-11,000 מספרות שונות ושוק המספרות מגלגל כשלושה מיליארד שקלים בכל שנה. אולם בתוך כל ההיצע הנרחב הזה, כיצד נדע מי אנשי המקצוע הטובים ביותר?

בחודשים האחרונים ביצענו מספר סקרים בהשתתפות למעלה מ-2,500 קוראים, נשים וגברים אשר רשומים במערכת, זאת על מנת לקבוע מי הם עשרת הספרים הטובים בארץ. ביקשנו מכולם לדרג את אנשי המקצוע המומלצים לפי טיב השירות, המקצועיות, האיכות והמחיר.

בקטגוריה של מחליקי השיער בישראל התברג "מאור לוי Hair מרכז להחלקות ושיקום השיער", כאשר בכל אחת מההמלצות שקיבלנו לגביו היה מסומן באותיות גדולות - תוצאות כבר מהטיפול הראשון. מפיקה חברת המערכת קפצה להתרשם מקרוב מהנעשה במרכז החדיש בפתח תקווה וחזרה מוקסמת מבחור צעיר, רק בן 20, שבנה לעצמו אימפריה אמיתית.

מאור לוי החלקות שיער. יח"צ,
מאור לוי החלקות שיער/יח"צ

מאור לוי הוא דמות יוצאת דופן בעולם החלקות השיער בישראל. גברים מכל הגילאים מבקשים ללמוד ממנו כיצד להקים עסק לתפארת בעשר אצבעות ונשים מתחננות אליו שיכניס אותן לרשימת ההמתנה של החלקות השיער שהוא מעביר. מדובר בסיפור הצלחה נפלא תוצרת כחול-לבן.

השאלה הראשונה שהפניתי אל מאור בפגישה שלנו במרכז ההחלקות המדהים שלו בפתח תקווה הייתה כיצד מגיעים לעמדה כזו גבוהה בתחום שיש בו כל כך הרבה שמות ומתחרים כבר בגיל 20. מאור חייך והסביר: "התחלתי את הקריירה שלי כבר בגיל 13, ממש כך. עבדתי בכמה מספרות ולמדתי את התחום מבראשית, עברתי את כל המסלולים השונים. לכן, למרות שאני בחור צעיר, הניסיון שצברתי בחיים גדול מאוד לעומת אחרים".

חלק מהניסיון הזה, שמאור סיפר עליו, כולל בתוכו נסיעות תכופות לבודפשט, לאחר שגילה שם חומרים סופר איכותיים להחלקות השיער עד שבסופו של דבר הצליח לרקוח נוסחה ייחודית משלו בארה"ב, כאשר לתוכה הוא מכניס שינויים קטנים בכל פעם מחדש, בהתאם לסוג ומצב השיער של הלקוחות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאור לוי החלקות שיער. יח"צ,
מאור לוי החלקות שיער/יח"צ

אני מוכרחה לציין כי לאורך כל השיחה שלי עם מאור ובזמן השהות שלי במרכז הוא לרגע אחד לא העניק תחושה של יהירות. למרות ההצלחה הגדולה הוא נשאר עם הרגליים על הקרקע ומקפיד לשמור את עצמו בגובה העיניים כאשר הוא משוחח מול כולם. מדובר בתכונת אופי מרשימה ביותר.

ההחלקה הבלעדית של מאור היא החלקה אורגנית, עליה הוא סיפר לי: "הנוסחה שלי לא רק מחליקה את השיער, אלא יש לה יכולת לשקם שיער פגום וב-99% מהמקרים היא מפסיקה את הנשירה ומחזיקה לצמיתות. היא מתאימה לכל סוגי השיער. לאחר הטיפול אין צורך בייבוש וניתן להיכנס איתה גם לים, לבריכה, ים המלח ולחפוף בשמפו רגיל". ההמלצה של מאור היא להגיע לחידוש ההחלקה כל חצי שנה עד שנה וחצי לאחר חידוש שורש השיער.

בביקור שלי ב"מאור לוי Hair מרכז להחלקות ושיקום השיער" ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם מספר נשים שעברו החלקת שיער על ידי מאור ושאר חברי הצוות המקצועי שמקיף אותו. קרן חנקין בת 25 מתל אביב סיפרה לי: "הגעתי אל מאור עם שיער מאוד מתולתל, יבש ונפוח ויצאתי עם שיער חלק בריא ומלא ברק שכיף לגעת בו. הגעתי אליו בזכות המלצה של חברות שלי ואני לא מספיקה להודות להן על כך, מאור מקצוען עם נשמה גדולה".

מאי גולן בת 31 מרעננה פרגנה גם היא: "אני לקוחה נאמנה של מאור כבר כמה שנים, אני מגיעה אליו במיוחד גם לאחר שעברתי לגור במקום אחר. זה שווה לי את הנסיעה, כי כמו כל בחורה אחרת גם אני צריכה לתת אמון במי שאמור לגעת לי בשיער. החל מהפעם הראשונה שעברתי החלקה אצל מאור משהו בלב הרגיש לי טוב ולא טעיתי. התוצאה תמיד יוצאת מושלמת וזה מגיע ביחד עם שירות אדיב ומשפחתי. אני רואה בו חבר לכל דבר".

גם הנשים הכי מצליחות, יפות ומפורסמות בישראל עולות אל מאור לרגל. בין היתר ניתן לציין את הדוגמניות אנה זק וריף נאמן, הזמרת אדווה עומר, השחקנית עדי חבשוש ואחרות. בנוסף, הלב הרחב של מאור לא יכול היה לתת לו לעבוד כרגיל בתקופת הקורונה ולכן הוא יצא במבצע אדיר: 700 שקל בלבד עבור שירות החלקה, כולל טיפול משלים - שיקום השיער בנוסחה הבלעדית של מאור שכוללת חומצה היאלורונית, מינרלים שונים ושמנים. מדובר במעטפת שמכסה את השיער מכל זווית וצורה ומחזירה לו הברק בצורה מדהימה.

"מאור לוי Hair מרכז להחלקות ושיקום השיער" - הייתה לי חוויה מהנה במרכז החלקות מוביל, שם פגשתי את אחד האנשים הגדולים בתחום, מאור לוי.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן לפנות לטלפון: 052-7047342‏

לעמוד האינסטגרם של מאור לוי

בשיתוף מאור לוי החלקות שיער
  • עוד באותו נושא:
  • שיער
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully