וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DoronFit: יועץ התזונה והאימונים המושלם עבורכם ועבור הגוף שתמיד חלמתם עליו

בשיתוף DoronFit

1.9.2020 / 14:19

גם בעשור החמישי והשישי לחיים זה לא מאוחר מדי להשגת גוף חטוב ובכושר. התכנית של דורון יעקב מתאימה לכל לקוח תכנית אימונים ותזונה באופן אישי

דורון יעקב. יח"צ,
דורון יעקב/יח"צ

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "מחר אני מתחיל דיאטה, קם מוקדם ויוצא לרוץ'' וזה באמת קרה? צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון את נושא התזונה ואורח החיים הבריא בקרב האנשים שהגיעו לעשור החמישי והשישי בחייהם והגיע למסקנה הברורה שהם בהחלט יכולים להיראות חטובים, בריאים וחזקים עם הגוף שתמיד חלמו עליו. נכון, צריך לשנות הרגלים, להתאמן, ולאכול בשעות מעט שונות ממה שהייתם רגילים אבל יחד עם תזונה ואימונים לאורח חיים בריא, זה בהחלט אפשרי להגיע לגוף שתמיד חלמתם עליו.

לאחר בחינת מגוון רחב של מאמנים הגענו למסקנה כי DoronFit הוא האיש הנכון ביותר עבורכם. דורון יעקב בן ה-51 יועץ ומלווה בתחום התזונה והאימונים כבר מעל לעשרים שנה. השינוי הגדול אצלו החל לפני שעשה את תחרות איש הברזל בשנת 2012, אז הבין למעשה מהי חשיבות של התזונה בחיי היום יום. הוא רזה 15 ק''ג, היה בין הראשונים בקט' הטריאתלון והפך לשרירי עד מאד.

דורון פיתח שיטה המכוונת במיוחד לבני גילו ומותאמת למבנה הגוף הגנטי של כל אחד באופן אישי. דורון יבנה לכם תפריט בהתאם לאורח החיים שלכם ולתזונה שאתם אוהבים (פחות או יותר) וכך גם לגבי תוכנית האימונים. ''אני בונה לכל אחד תכנית שמותאמת לרמה שלו, כך שגם אם יש אדם שלא התאמן מספר שנים, הוא יקבל תכנית בסיסית שאיתה הוא יתחיל וכמובן יתקדם ככל שיתמיד". אמר לנו דורון יעקב.

הליווי שלו הוא יומיומי ועובד בעיקר על שינוי ההרגלים, מתי מומלץ לאכול את ארוחת הבוקר, כמה ארוחות ביום, מה מומלץ לאכול אחרי האימון וכמה פירות רצוי לאכול ביום. השוני בתוכנית לעומת תכניות אחרות הוא שדורון ממש מלמד את הלקוח שלו בדיוק מה עליו לאכול, מהם השילובים הנכונים לו מבחינת אבות המזון והכל בהתאם להעדפותיו וטעמיו. ''אני מסביר לו מה קורה לו בגוף כשהוא אוכל פחמימה בבוקר או למה אני מעדיף 3-4 ארוחות ביום ולא 6-7 כמו שמומלץ בדיאטות אחרות ולא סתם בונה לו תפריט. אני בא מרקע של NLP, עסקתי בהתפתחות אישית הרבה שנים כך שאני משלב את התכנית שלי עם המון NLP והתוצאות הן אדירות", אמר דורון, אשר מתגאה במאות לקוחות שניסו כל מיני דרכים ולא הצליחו, אך בשיטה שלו, הצליחו לרדת במשקל ובהנאה.

"אני ממליץ על מינימום של 3-4 אימונים בשבוע, אימונים של חצי שעה, זאת לצד 3-4 ארוחות ביום, אשר מותאמות ללקוח באופן אישי. אני מלמד את הלקוחות שלי מתי לאכול פחמימות, חלבונים וכמה זה חשוב לאכול מאוזן. אני לא משלב בתוכנית שלי אבקות או קוקטיילים למיניהם, שום דבר מעבר לאבקת חלבון וגם זאת רק לפי בקשת הלקוח ובהתאם לכמות האימונים וכמובן המטרה". נוכחנו כי האימונים של DoronFit בהחלט מיוחדים: הוא שולח למתאמנים שלו סרטוני אימון עם הסבר מפורט וברור. אימונים שמתמקדים בשרירי הליבה ומסביר להם בדיוק כיצד לבצע את האימון. הלקוח מבצע את זה באופן אישי בבית במשך 20-30 דקות. בנוסף פונה דורון גם לקהל הצעיר, לנערים ונערות טרום גיוס אשר עבורם נבנתה תכנית מיוחדת שמותאמת לדרישות הקורסים מטעם הצבא, במיוחד לצעירים שרוצים גם לרדת במשקל ולהתחטב.

דורון יעקב. יח"צ,
דורון יעקב/יח"צ

המסלול המוצע של DoronFit נע בין 4-6 חודשים, וזאת עד שמגיעים ליעד. ''אני מבקש מלקוחותיי לכתוב חזון ומציב להם יעדים, אני מוודא שהירידה במשקל כוללת ירידה באחוזי השומן ועלייה במסת השריר. רק חלק קטן מהאוכלוסייה אוכל בצורה שנכונה לו, מתאמן ונהנה מגוף בריא וחזק וכשמגיעים לעשור החמישי והשישי, זה עוד יותר מתסכל".

למה?

"כי לא פעם אני שומע משפטים שגורמים לי לצער רב: ''קשה לי לקשור את השרוכים, אני מת לעשות דברים, אבל הגוף שלי כבר לא מגיב כמו פעם, אני רוצה להתאמן, אבל זה נשמע לי מורכב ממש ואין לי זמן וכדומה. מאד מצער אותי שבן אדם רוצה להרגיש בנוח עם הגוף שלו, אבל מתבייש להוריד חולצה בים".

אז מה אתה מציע?

"אפשר אחרת וזה גם הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים - ללא הרגשת רעב, ללא התעסקות בלתי פוסקת באוכל כל היום. בקיצור, בלי ההרגשה שהאוכל מנהל אותי. לא חייבים לאכול 6-7 ארוחות ביום כדי להרגיש שובע וגם לא חייבים להתאמן במשך שעות כדי לחטב את הגוף".

מה ההבטחה שלך?

"אני מבטיח שאפשר בגישה נעימה ובצורה הדרגתית לשפר משמעותית את אורח החיים, לחיות בשלום עם עצמך, לאהוב את הגוף שלך ולהבין שאנחנו יכולים לשלוט במה שנכניס לפה שלנו, נתאמן במידה ובדרך שמתאימה לאורח החיים העמוס שלנו. אפשר לבנות שריר ולשרוף שומן ואפילו לשלב בתפריט את המאכלים שאנחנו אוהבים".

ומה עם מי שיאמר לך שהוא רוב היום בחוץ?

"זה לא פוגע בהצלחת התכנית כי אני בונה ללקוחות שלי, באופן אישי, את מה שנכון להם בהתאם לאורח החיים שלהם, כך שישיגו תוצאות מעולות ובלי תירוצים. אני מלמד אותם איך להתנהל אחרת, מה נכון להם לשלב בתפריט היומי ובאיזה אופן לשלב את האימונים. יש לי לקוחות שרזו מעל 20 ק"ג בתוכנית והם מאושרים, ויש גם לקוחות מרתוניסטים וטריאתלטים שמתאמנים המון ואוכלים בצורה לא נכונה. הספורטאים שפונים אלי מגיעים לתוצאות מטורפות ויורדים באחוזי שומן וכולם ללא יוצא מן הכלל מגיעים ליעדים שלהם ולומדים איך לשמור על זה לאורך זמן''.

אז אם גם אתם חולמים להרגיש רעננים יותר וחזקים יותר, ללא הצורך בנשנושים צרו קשר עם דורון יעקב שיעניק לכם מדדים על מצבכם הגופני והסבר מפורט על התוכנית שלו, אשר תותאם למבנה הגוף ואורח החיים שלכם. הלקוחות שלו מגיעים מכל הארץ לעשות את השינוי וגם אתם מוזמנים לפגישה אישית ללא עלות. "כאשר אני פוגש את הלקוחות הם רואים במו עיניהם עד כמה השיטה שלי מתאימה להם, כמו גם למאות מלקוחותיי שכבר שיפרו את חייהם והגיעו לגוף שתמיד חלמו עליו". סיכם דורון.

גם אתה יכול להגיע לגוף, לבריאות ולאיכות החיים שתמיד חלמת עליו, בשיטה של DoronFit.

טל: ‏054-474-2339‏

מייל: jacobdoron@gmail.com

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

לקביעת פגישה

בשיתוף DoronFit
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully