וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסיה צעצועים: חנות מכוכב אחר

בשיתוף גלקסיה צעצועים

1.9.2020 / 10:57

עם מחירים נוחים ומבצעים שפשוט לא נגמרים גלקסיה צעצועים שבמתחם עקרון 2000 הסמוך לצומת ביל"ו מגשימה את חלומם של ילדים רבים באזור ובכל הארץ

גלקסיה צעצועים. יח"צ,
גלקסיה צעצועים/יח"צ

לא כל סוגי הצעצועים שיש היום בשוק היו כשהיינו ילדים, אבל לשחק בצעצועים כולנו אוהבים, כל גיל ומה שמתאים עבורו. חנות צעצועים איכותית ומרשימה יכולה לגרום למחשבות לעוף לארץ הדמיון ולהעסיק אותנו באתגרים יצירתיים, לצד תעסוקה. אז מה יש בחנות צעצועים שמושך ילדים ומבוגרים גם יחד? במילה אחת: הקסם. חנות צעצועים היא המקום בו הכל יכול לקרות - ילדות הופכות לנסיכות, בנים לכוכבי על וההורים למגשימי חלומות.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של חנויות צעצועים בארץ והגיע למסקנה: ''גלקסיה צעצועים'' שבקרית עקרון תעניק לכם וליקרים לכם את המענה הטוב ביותר בכל התחומים. החנות ממוקמת במתחם עקרון 2000, בסמוך לצומת ביל"ו והמלאי בחנות כולל מגוון רחב של צעצועים ומשחקים לילדים, לתינוקות ובעצם לכל הגילאים. תוכלו למצוא בגלקסיה בובות של כל הדמויות האהובות, מכוניות על שלט, פאזלים, משחקי חשיבה, משחקי יצירה, תיקים, ציוד לבית הספר ועוד. פרט לצעצועים, תוכלו למצוא בגלקסיה גם מחלקת אופניים מרשימה בקומה השנייה אשר כוללת אופניים לכל הגילאים - ילדים ומבוגרים. במחלקה תוכלו למצוא מגוון סוגי קורקינטים, תלתי אופן לתינוקות וכמובן ממונעים לילדים.

גלקסיה צעצועים. יח"צ,
גלקסיה צעצועים/יח"צ

גולת הכותרת של גלקסיה צעצועים היא כמות המבצעים וההגרלות הבלתי נגמרת שהיא מציעה בדף הפייסבוק שלה. בכל שבועיים ''גלקסיה צעצועים'' מציגה צניחת מחירים על מוצר מסוים והבעלים מבטיחים כי לקראת ראש השנה צפויים מבצעים גדולים אף יותר. ממש בימים אלו ולקראת שנת הלימודים, תיקים שנמכרו ב350 ₪, נמכרים היום ב200 ₪, תיק שנמכר ב-220 ₪ נמכר היום ב100 ₪ בלבד. "אני יודע שהשנה ההורים לא רוצים להוציא הרבה כסף לאור משבר הקורונה, אבל הילדים רוצים להתחדש בתיקים. ההורים לא ששים להוציא כספים כי יש הרבה חששות, לכן החלטתי לבוא לקראת הלקוחות שלי''. אמר לנו אחד מהבעלים מאור גורן.

כאמור, עמוד הפייסבוק של גלקסיה צעצועים הוא שם הדבר בחנות המדליקה של האחים גורן. לדוגמה, בחנוכה האחרון בעלי החנות לקחו מטבעות שוקולד, החביאו אותן ברחבי החנות והזמינו את הילדים, דרך הפייסבוק, להגיע לחנות ולחפש אותן. כל ילד שמצא מטבע קיבל מתנה מסל המתנות של החנות. בימים אלו, של תקופת הקורונה, הבעלים החליטו שכל מי שרוכש מוצרי בית ספר נכנס להגרלה והזוכים בה קיבלו כסף מזומן בשווי סכום הקניה שלהם. כלומר הלקוחות שזכו, קיבלו כסף מזומן בחזרה בשווי הקניה שלהם ללא שום התניה לקניה בחנות. סכום המתנות שחולק נאמד בכ-1000₪.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גלקסיה צעצועים. יח"צ,
גלקסיה צעצועים/יח"צ

גלקסיה נוסדה לפני כמעט שש שנים ובעלי החנות הם שלושה אחים מאור, מתן ודניאל גורן. "באנו לעולם הזה ללא רקע בענף, אבל אני ואחיי, בתור ילדים, אהבנו את התחום והחלטנו ביחד ללכת לענף הזה. למדנו אותו לעומק וקפצנו למים''. אמר מאור גורן והוסיף: "הדבר שהכי חשוב לי בעסק הוא השירות שלנו מול הלקוחות הבוגרים, ברמת ההורים. כמו כן הקשר המיוחד שלנו עם הילדים בא לידי ביטוי מאחר ואנחנו מאד אוהבים ילדים - הם הלקוחות שלנו בעצם. הצלחנו להביא את העסק להצלחה בזכות השירות ויעידו על כך כל הלקוחות שלנו ברחבי הרשת".

קיבלנו את הרושם כי לבעלי הגלקסיה תודעת השירות היא מעל הכל, עד כדי כך שהעובדים שלו מקבלים בסופי שבוע מוצרים לשחק איתם וללמוד אותם, בכדי שיהיה להם ידע ואפשרות להמליץ ללקוחות על המשחקים, שהם יודעים בדיוק באיזה אופן פועלים''.

גלקסיה צעצועים. יח"צ,
גלקסיה צעצועים/יח"צ

בקרוב מאד יושק אתר חדש לגלקסיה ועד אז, במיוחד בתקופת הקורונה, הערים הסמוכות לביל''ו כמו יבנה, קרית עקרון, רחובות ומזכרת בתיה זוכות למשלוחים חינם בהזמנה של 150 ₪ ומעלה, בעוד שאר תושבי הארץ זוכים למשלוחים חינם בקניה מעל 300 ₪. אז אם ילדיכם מחפשים צעצועים מכוכב אחר ואתם מחפשים שירות, אדיבות ומקצועיות ללא מתחרים, גלקסיה היא החנות המושלמת בשבילכם.

טלפון: 08-6488017 זמין גם בוואטס-אפ לאחר שמירת מספר הטלפון בנייד בשם: "גלקסיה צעצועים".

פייסבוק

שעות פעילות: א-ה 9.00-20.00
שישי: 8.00-15.00

מייל: galaxyatoys@gmail.com

בשיתוף גלקסיה צעצועים
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully