וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרים סוכנות לביטוח: אפשר לישון בשקט

בשיתוף קשרים סוכנות לביטוח

1.9.2020 / 10:14

למרות הנטייה האנושית להדחיק, חשוב שכולנו נתכונן לעתיד שלנו. קשרים סוכנות לביטוח פועלת להקל עלינו את ההתמודדות עם בעיות רפואיות בעתיד ולדאוג לביטוח רפואי מספק

קשרים סוכנות לביטוח. יח"צ,
קשרים סוכנות לביטוח/יח"צ

איך יראה העתיד הכלכלי שלכם? איפה ניתן לקבל יעוץ והכוונה בנוגע לחסכונות הפנסיונים ושירות וטיפול בעת המשבר? האם משהו השתנה בביטוח הרפואי? כיום, לחוסך יש אלטרנטיבות אחרות חוץ מפיקדון בנקאי. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לציבור הרחב להשקיע בלי לצאת מהבית בקרנות נאמנות, מניות, אגרות חוב וניירות ערך אחרים. אולם מסלול זה לא מתאים לכולם מפני שדרוש ידע ומעקב צמוד במיוחד בעת משבר הקורונה. יצאנו לחפש פתרונות.

במהלך חיינו אנו טרודים, עסוקים ואיננו עוסקים במצב הביטוחים השונים שיש לנו. המוח האנושי יודע היטב להדחיק את המציאות, אבל היא קיימת וכדאי להיות מוכנים אליה מוקדם, ככל האפשר. מדובר בעולם ומלואו, כאשר בראש ובראשונה נושא הבריאות צריך לעמוד לנגד עיניכם. במקרה כזה, לא תמיד ניתן לסמוך על הביטוח הרפואי הקיים, באמצעות קופת החולים. התרחבות רכישת שירותי ביטוח רפואי פרטי מעידה על רצונם של אנשים להבטיח שירות רפואי טוב לאורך זמן, ומענה ראוי לכך תזכו לקבל רק דרך הביטוח הפרטי.

קשרים סוכנות לביטוח. יח"צ,
קשרים סוכנות לביטוח/יח"צ

בבואנו לבחון סוכנויות ביטוח פרטיות איתרנו את "קשרים סוכנות לביטוח", סוכנות בוטיק עצמאית המעסיקה עשרות עובדים עם ניסיון רב בתחום הביטוח. הסוכנות מקפידה על יחס אישי, מקצועיות, יושרה ומבטיחה התאמת תיק ביטוח לכל לקוח, כאשר כל השירותים תחת קורת גג אחת.

המשרד שנפתח לפני שבע שנים, מנוהל על ידי שלושה שותפים: ניסים גנון, מישל זרביב וניר חכימי, אשר מתמחים בעולם הביטוח ובעלי ניסיון של מעל עשור בתחום. בסוכנות שמים דגש על שימוש בטכנולוגיות ומעבר לשירות דיגיטלי, מהיר ומונגש ללקוחות. בקשרים מאמינים בעתיד הרכישה אונליין ומשקיעים משאבים רבים להפוך את תהליך הרכישה לזמין ופשוט ככל הניתן רגולטורית. בשיחה שערכנו עם ניסים גנון, אחד מהבעלים, הוא אמר: "ראינו שצעירים רוצים מעל הכל שיהיה קל ומהיר לרכוש פוליסת ביטוח, לכן פתחנו מערך דיגיטלי משוכלל''. כאשר ניגשנו לבדוק זאת באתר, אכן ראינו כי כל שלבי רכישת הביטוח יכולים להיעשות מהטלפון הנייד: השוואת מחירים באתר, שיחה בוואטס-אפ, במייל או בטלפון עם הנציגים ורכישה דרך הטלפון הנייד עם מערכת נוחה לעבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קשרים סוכנות לביטוח. יח"צ,
קשרים סוכנות לביטוח/יח"צ

''קשרים סוכנות לביטוח" עובדת מול כל חברות הביטוח הגדולות בשוק: מגדל, הפניקס, הראל ועוד. התרשמנו מהטיפול המהיר שלה בתביעות, בכל הקשור לניתוחים, מחלות קשות וכדומה. ההחזרים הכספיים ללקוחות בוצעו באופן מידי ואם לא די בכך, העובדה שהסוכנות מתמחה בתחום הרפואה, עוזרת גם ללקוחות לקבל את ההמלצה הטובה ביותר על רופאים ספציפיים להליך רפואי נחוץ. כלומר, אם לקוח צריך לעבור ניתוח, "קשרים סוכנות לביטוח" תדע להמליץ על הרופא המתאים ביותר, לאור הניסון שלה.

מישל זרביב, מבעלי ''קשרים סוכנות לביטוח", הוסיף: "אנו דוגלים בשירות אישי. לכל לקוח יש מנהל תיק לקוחות שמטפל בו בכל התהליך, לאורך כל השנים. אם זה בשינויים בפוליסה, שינוי סטטוס במהלך החיים, שינוי עבודה, בכל הקשור לגביה או תביעה, שאלות וכדומה. הלקוח זוכה לאיש קשר צמוד, שתמיד זמין לכל שאלה. הסוכנות עצמה היא שירות הלקוחות. כל הלקוחות שלנו מכירים אותנו באופן אישי''.

הסוכנות שמה דגש על ביטוחי אחריות מקצועית, ביטוח חיים, ביטוח בריאות (קבוצתיים ופרטיים), ביטוחי עסקים, ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, שירותים פיננסים וביטוח הנסיעות לחו''ל (מתאימה את נושא הטיסות לתקופה הקורונה ומעניקה ביטוחי קורונה במחירים אטרקטיביים). "חשוב לנו לשקף את הדברים ללקוח בצורה ישרה ואמינה, חשוב לנו שהכל יעבור לפי חוקי הביטוח בישראל, אנו פועלים בשקיפות מול הלקוח בצורה הכי ברורה שיש. כל התהליך וכל מה שנאמר לו נשלח לו בצורה מסודרת עם העתקים, לצד קשר אישי וחם''. הוסיף ניר חכימי.

קשרים סוכנות לביטוח. יח"צ,
קשרים סוכנות לביטוח/יח"צ

בבדיקה שערכנו מול מגוון לקוחות, מצאנו כי בתקופת הקורונה, הרבה מהם זכו להנחות נוספות בפוליסה מטעם ''קשרים סוכנות לביטוח". "עשינו את זה כדי להקל ללקוחות על התשלומים, יזמנו הנחות וחודשים חינם ללקוחות בשיתוף חברות הביטוח, על מנת שיעברו את המשבר בצורה הטובה והנוחה ביותר ככל הניתן. יזמנו קשר עם הלקוחות כי הבנו שמבחינה כלכלית יהיה להם קשה להחזיק מעמד בימים הללו".

''קשרים סוכנות לביטוח'' מייחסת חשיבות רבה לאיכות המוצרים והשירותים המסופקים על ידה. אין ספק כי התרשמנו מאד מההצעות שהוגשו עבורנו בדבר הביטוחים השונים ואתם מוזמנים גם כן להצטרף לאותם הלקוחות, אותה הסוכנות משרתת בנאמנות וראייה קדימה.


טלפון: 03-6195080

ניסים: 0548183669

ניר: 050-8508933

מישל: 052-4041048

וואטסאפ של הסוכנות - 0547973714

כתובת: המסגר 6 אור יהודה

שעות פעילות:

א-ה 8.00-18.00

פייסבוק

אתר

מייל: office@ksharim.net

בשיתוף קשרים סוכנות לביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully