וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ואנצובסקי: תכשיטים במחירים שלא הכרתם

בשיתוף יד הזהב

1.9.2020 / 9:42

תכשיטים משדרגים כל לוק אבל חשוב לדעת איך לבחור את התכשיטים הנכונים ואיפה לקנות אותם. יד הזהב בחיפה מציעה ניסיון של 3 דורות בעיצוב תכשיטים ושירות אישי עד הבית

ידי זהב. יח"צ,
יד הזהב/יח"צ

כל אישה אוהבת לאבזר את עצמה בתכשיטים איכותיים כדי להוסיף ללוק ולהיראות מעט יותר נוצצת. יש המון סוגים של תכשיטים, ולכל אישה יש את ההעדפות שלה בהתאם למה שהיא חושבת שמשדרג לה את המראה. המטרה של תכשיטים היא, כאמור, לשדרג את הלוק, ויש המון תכשיטים בנאליים שפשוט לא עושים את ההבדל ולכן, חשוב לרכוש תכשיטים איכותיים ובעיקר ייחודיים, שיכולים למשוך את העין ולתת את הערך המוסף בהתאם למראה המבוקש.

קניית תכשיטים צריכה להיעשות בצורה חכמה ובמקומות הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, ואפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים, כולל מעצבים וצורפים, שמסוגלים לתת מענה מושלם ללקוח, אשר כולל עיצוב ועבודת צורפות וחריטה ברמה הגבוהה ביותר.

צמידי זהב 14k בעיצוב איטלקי. יח"צ,
צמידי זהב 14k בעיצוב איטלקי/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון מספר חנויות תכשיטים ברחבי הארץ ומצא כי ''יד הזהב'' של אבי ואנצובסקי היא אחת המקצועיות, המוצלחות, הזולות והנחשקות בקרב חובבות הז'אנר. קהל הלקוחות הוא בעיקר נשים מכל הגילאים. מדובר בחנות בוטיק קטנה אשר נמצאת בחיפה, בסמוך לשוק התלפיות ואם תגיעו לשם ללא תיאום מראש, כנראה שתצטרכו לעמוד בתור אשר משתרע עד לפאתי השוק. אבי, מנהל החנות, הוא דור שלישי במקום אחרי שירש מסבו את העסק. מגיל 9 הוא עוסק בתחום, כך למשל כשהיה ילד בחופש הגדול, בזמן כשכולם היו משחקים, אבי היה בא ללמוד את המקצוע אצל סבו ולוקח תיקונים או הזמנות מלקוחות, לאחר מכן אביו הכשיר אותו.

ב''יד הזהב'' תמצאו תכשיטי זהב, יהלומים משובצים, תכשיטי וינטג' מיוחדים (מתחילת המאה ה-19), טבעות אמרלד, עגילי רובי, ספירים כחולים ועוד. הייחודיות של החנות באה לידי ביטוי בקבוצת הוואטסאפ השונות. הבעלים, אבי ואנצובסקי, מנהל מספר קבוצות בנות 250 לקוחות כל אחת. לאור העובדה כי בחנות ניתן למצוא תכשיטים ייחודיים, שולח אבי הודעה בקבוצה עם תמונה של התכשיט שבידיו והראשונה שאוהבת מתקשרת, מזמינה והשליח מגיע אליה עד פתח הבית. חשוב לציין כי במידה והלקוחה לא אהבה את התכשיט בסופו של דבר, השליח לוקח את המוצר ואבי יחליף אותו בתכשיט אחר, גם אם עברו חודש, חודשיים או שנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מבחר עצום של טבעות. יח"צ,
מבחר עצום של טבעות/יח"צ

לאחרונה חנות התכשיטים יצאה במבצע על טבעת של חצי קרט אבן מרכזית ועוד חצי קרט יהלומים מסביב, ב1500 ש''ח בלבד. שאלנו את אבי איך המחיר נמוך כל כך והוא ענה: "אני משיג במחיר טוב את היהלומים מקולגות שלי ברחבי הארץ ומשבץ אותם בעצמי. כמו כן הרבה תכשיטים מגיעים מהאוסף שלנו. הכל עובר ישירות מהיד שלנו ליד של הלקוחות וכך כולם חוסכים אלפי שקלים של תיווך''.

התרשמנו מאד מהשירות, האמינות והמקצועיות של אבי: "זה משהו שעובר בחנות מהסבא. הוא לימד אותי תמיד ללכת ישר, תמיד להיות כן עם הלקוח, לטוב ולרע. גם כשמישהו בא למכור לנו תכשיטים, אני אומר לו האם כדאי לו למכור או לשמור לעצמו במידה והמחיר יעלה בעתיד. זה משהו שלא כל בעל עסק עושה. המכירה והשירות היא עד הסוף אצלנו. לפעמים אני מפסיד כסף אבל אני מקבל את זה באהבה עבור הלקוחות שלי, הם כמו משפחה עבורי''.

אחת הלקוחות הוותיקות של יד הזהב היא גילה מטבריה. מעולם היא לא הייתה בחנות והכל קיבלה במשלוח עד הבית בשירות v.i.p. לנו היא אמרה: "זהב אני אקנה וקונה אצל אבי. הוא ישר, הגון ויש לו מבחר גדול. הכי חשוב מבחינתי זה שמדובר באדם עם לב גדול ורחב". לקוחה אחרת, מרים אהרוני מאשקלון, סיפרה: "אבי הוא בן אדם מקצועי שיודע לקלוע לטעמי. יש לו את השירות שלו מספר אחד בארץ - כל כך כייף לקנות ממנו. כאשר אני חוזרת וקונה שוב ושוב, אני בכל פעם מרוצה מחדש. יש לו תכשיטים יפהפיים במחירים לכל כיס ושירות עד הבית. מי צריך יותר?"

ידי זהב. יח"צ,
יד הזהב/יח"צ

כאמור, אבי ואנצובסקי מבצע משלוחים לכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת. ההזמנות מגיעות ללקחות תוך יומיים בעוד משלוחים בקריות ובחיפה מגיעים ליעדם תוך 40 דקות בלבד. הזמינות של הבעלים היא בכל שעות היממה, פשוט זמינות טוטאלית ברמה שלא ראינו באף חנות תכשיטים אחרת.

להזמנות:
053-331-7360
‬‬‬‬
פייסבוק

מייל: aviko1250@walla.co.il

אינסטגרם

כתובת: החלוץ 57 חיפה.

שעות פתיחה: א'- ה' 9.00 - 18.00
שישי: 9.00 - 14.00 יש לתאם הגעה מראש

בשיתוף יד הזהב
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully