וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר הסף: לא תאמינו כמה קל לפרוץ לבית שלכם

בשיתוף שומרי הסף

1.9.2020 / 8:47

גדי טיסמבאום ורועי כהן מקימי חברת שומרי הסף הבינו שמצב האבטחה בישראל בכי רע וכי דלתות רבות ניתנות לפריצה בקלות. המערכות שהם מספקים נועדו לפתור את הבעיה

שומרי הסף. יח"צ,
שומרי הסף/יח"צ

מערכות נעילה רגילות ופשוטות לא בהכרח יספיקו לכל הבתים, העסקים, או המבנים הציבוריים. ברחבי המדינה ישנם עסקים, כמו בתי מלון, מוסדות לימוד וכדומה, שמעדיפים לשמור על עצמם במנגנוני נעילה מתקדמים ובטיחותיים יותר. הכוונה למנעולים מאובטחים שלא ניתנים לשכפול או פריצה. בתחום המנעולנות יש לשים דגש מיוחד על איכות מנגנוני הנעילה, ולמנוע עד כמה שאפשר כל אפשרות פריצה אליהם.

צוות הנבחרים בחן לאחרונה מגוון פתרונות הגנה, הן לבתים פרטיים והן לעסקים, ומצא כי אם יש לכם צורך במנגנוני נעילה מתקדמים, יותר מאלה המוצעים בשוק, אתם תשמחו לגלות שחברת EVVA האוסטרית, ענקית מערכות הנעילה עושה חיל בישראל בתקופה האחרונה, הרבה בזכות חברת שומר הסף, בבעלותם של גדי טיסמבאום ורועי כהן.

לאחר שנים של עבודה בתחום, לאחר מחקר ארוך וכיתות רגליים לאורכה ולרוחבה של הארץ בחיפוש אחר פתרונות הנעילה הטובים ביותר, הוקמה חברת שומר הסף. החברה שמה לעצמה מטרה להתקין את מערכות המיגון והנעילה הטובות ביותר כדי למנוע מגנבים לפרוץ לכם הביתה. מדובר בשילוב של מיגון פיזי ומערכות נעילה לדלתות ולחלונות אשר יאפשרו לכם להפוך את הבית או העסק שלכם למבצר מוגן, בצורה אסתטית ונוחה.

שומרי הסף. יח"צ,
גדי טיסמבאום/יח"צ

שומר הסף מתמחה במתן פתרונות נעילה ומשקיעה מאמצים רבים בהתאמת פתרונות שיתאימו לצורך הספציפי של כל עסק או בית פרטי בפני עצמו. בעלי שומר הסף הבינו לפני כמה שנים שמאד קשה למגן בתים בישראל, הסיבה לכך היא שהמנעולים בדלתות אינם ברמת אבטחה כל כך טובה - תאמינו או לא, יש כלי פריצה כמעט בכל מקום עבורם והעובדה היא שבתים נפרצים בתדירות גבוהה.

הנושא הזה אכזב תחילה את בעלי שומר הסף, אבל אז הם החלו לעבוד עם מנעולים אוסטרים, של חברת EVVA שהגיעה לארץ ומשנה את חוקי המשחק. מדובר במנעול המתקדם והמאובטח ביותר בעולם והוא כל מה שאתם צריכים כדי לישון בלילה בשקט. "התחלנו לעבוד איתם והגדלנו את הארסנל שלנו אשר העניק לנו עוד דרכים למגן את הבית'' אמר לנו גדי והוסיף: "אנו מספקים ללקוחות שלנו הגנה, בין אם הם גרים באזור שמועד לפורענות, חוו פריצה הרגע ולא מעוניינים שהיא תחזור בשנית או סתם רוצים להרגיש יותר מוגנים - זה יכול להיות בית פרטי, דירה, בית עסק ועוד".

גדי מוסיף: "אנחנו עוברים מנקודה לנקודה על מנת למגן את תושבי ישראל על הצד הטוב ביותר. הלקוחות שנמצאים בקומת קרקע או פנטהאוז הם עם הכי הרבה דרכי גישה לבית שלהם - בעזרתנו אפשר להפוך את הבית שלהם להרבה יותר מוגן. צריך להבין, ברגע שאתה מקבל בית רגיל בישראל, אתה בעצם מקבל נכס שמאד קל לחדור אליו ללא אישורך. אז עם השקעה לא גבוהה אפשר למגן את הבית וחשוב להתחיל עם משהו שיכול לעצור גנב מלהיכנס. מצלמה ואזעקה לא יעצרו אותו לחלוטין- מדובר במוצרים משלימים, אם פורץ לא מצליח להיכנס בגלל המנעול אין לו מה לעשות במקום''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שומרי הסף. יח"צ,
שומרי הסף/יח"צ

נכון להיום, הרבה בתים בישראל חווים פריצה שקטה, כאשר יש כלי פריצה זמינים בשוק, קל מאד להשיג אותם, והם ייעודיים למנעולים שיש היום בארץ וברגע שמישהו קונה כלי כזה ומתאמן עליו בבית, הוא הופך מיד לפורץ. כדי להתגבר על המכה הזאת שומר הסף נכנסים לתמונה. "הנזק יכול להיות רב מאד, הן ברכוש והן פסיכולוגי" אמר גדי והוסיף: "אנו עושים את זה בצניעות, מקצועיות ובכיף. אם אני יודע שהצלחתי למנוע פריצה זה עושה לי טוב על הלב".

לסיכום, עם שומר הסף בהחלט אפשר להערים קשיים על הפורצים ולהפוך את הבית למוגן. בעלות של כ-1000 שקלים בלבד תוכלו לשפר מאוד את מיגון הבית שלכם ולהפסיק לחשוש - המנעולים של חברת EVVA עושים את העבודה הטובה ביותר והוכחו בשטח. בשומר הסף ישמחו להעניק לכם ייעוץ חינם בנושא ולעזור לכם לשמור על היקר לכם מכל.

טלפון: 054-6781506

מייל: shomerhasaf.nit@gmail.com

שעות פעילות: 24/7

פייסבוק

בשיתוף שומרי הסף
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully