וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

nofar lugasi art: איפור מקצועי שהולך עד הסוף

בשיתוף nofar lugasi art

31.8.2020 / 13:33

עם 13 שנה ניסיון בתחום נופר לוגסי מנהלת עסק העוסק בדיוק בתחום אותו היא אוהבת ומאפשרת לכל אישה להוציא החוצה את היופי שבה

נופר לוגסי מאפרת מקצועית. יח"צ,
nofar lugasi art/יח"צ

לכל אישה יש משהו בפניה אשר מעניק לה את יופיה. מספר רב של פעמים מקשרים את תחום האיפור המקצועי עם עולם הדוגמנות ומגישי החדשות אשר צריכים להיות תמיד מאופרים היטב בצילומי אופנה, פרסומות או הופעות. המאפרים המקצועיים בתחום עובדים שעות נוספות על מנת שהכל יראה מושלם אבל חשוב לציין, בין אם המאפרת המקצועית עובדת על איפור מקצועי להפקת אופנה ובין אם על איפור לארוע, מהות איפור מקצועי היא דומה להפליא ומה שחשוב הוא להבין את הבחור/ה אשר ניצב/ת מול המאפרת, זאת לצד אבחון סוג העור והתאמת האיפור למראה המבוקש.

איפור מקצועי יודע להבליט ריסים ארוכים, גומות חן, עיניים, שפתיים, לחיים וכדומה. זה משהו שמושך מהר מאד את העין ליופי שיש באישה וכמובן עוזר לה להשתלב עם האופי, סגנון הלבוש ואפילו תנועות הגוף. אין ספק כי כל אחת יכולה לאפר ולהתאפר, אך רק איפור מקצועי יהיה זה שירומם את הנתונים הטבעיים של האישה לפסגת היופי ולשם כך צוות הנבחרים שלנו סקר לעומק את הנושא והגיע למסקנה כי nofar lugasi art תעשה את העבודה עבורכן על הצד הטוב ביותר, נופר תדע להבליט את מה שצריך ולטשטש את מה שפחות נאה - עם נופר לוגסי כל אישה יכולה להרגיש ולהראות יפה.

נופר לוגסי מאפרת מקצועית. יח"צ,
nofar lugasi art/יח"צ

נופר לוגסי בת ה-27 פתחה את העסק לפני כשנה. היא מאפרת את חברותיה מגיל 12 ועוסקת בתחום כבר 13 שנה. עד לפני כשנה היא שירתה בצה''ל ועסקה באיפור בעיקר מול מעגל משפחתי וחברות קרובות בלבד. כאשר השתחררה מהצבא החליטה ללכת לכיוון עצמאי ולהגשים את החלום: "החלום שלי היה להיות מאפרת מגיל צעיר ואני שמחה שהפכתי את התחביב שלי למקצוע. כל לוק איפור שאני יוצרת מותאם לאופי, לתחושה הפנימית ולסגנון של הלקוחה''. אמרה נופר לוגסי.

במסגרת עבודתה היא גם מבצעת סדנאות איפור אשר בעקבות משבר הקורונה, נערכות ב-זום במידה ואין אפשרות להיפגש פרונטלית. הסדנה הראשונה כוללת את מה שיש ללקוחה בתיק האיפור שלה ודרכו להראות לה איך היא יכולה למצות אותו מבלי לרכוש מוצרים חדשים. סדנה נוספת כוללת בנייה תיק איפור ללקוחה, בהתאם לתקציב שלה ואילו הסדנה השלישית מלמדת איך להתאפר לבד. הסדנה מותאמת ספציפית ללקוחה, לעינם שלה ולסגנון החיים שלה. יש אפשרות לשלב בין הסדנאות במידה והלקוחה מעוניינת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נופר לוגסי מאפרת מקצועית. יח"צ,
nofar lugasi art/יח"צ

בימים אלו נופר לוגסי מעניקה לנערות, ובכלל, הנחות מיוחדות, כך שקבוצה של שמונה בנות תזכה להנחה משמעותית ותשלם ביחד 2000 ₪, כאשר התשלום עבור איפור מקצועי בודד עומד על 350 ₪. תקופת הקורונה הייתה מאד מאתגרת עבור נופר לוגסי, לא הייתה עבודה כלל ובימים אלו היא הצטרפה לקבוצה שעוזרת לכלות בחינם. היא איפרה בנות שמתחתנות ללא תשלום, למרות שלפני הקורונה היו לה הרבה הפקות מתכוננות אשר לא יצאו אל הפועל. "אני בטוחה שאנחנו עוד נחזור לעניינים ובגדול'', סיימה באופטימיות את דבריה נופר לוגסי.

נופר לוגסי מאפרת מקצועית. יח"צ,
nofar lugasi art/יח"צ

בנוסף, נופר לוגסי מעניקה גם שירותי עיצוב שיער וסטיילינג. המודעות לחשיבות המראה החיצוני מובילה את התרחבות מקצוע הסטיילינג עם ההבנה של אנשים רבים כי סטייליסט טוב יכול לשפר בצורה מהותית את המראה החיצוני שלהם ולהביא להעצמה גם ברמה הפנימית. כל אחת, מכל מעמד חברתי, יכולה להיעזר בסטייליסטית מקצועית כדי לשפר את המראה החיצוני שלה. אין צורך בתקציב גבוה כדי למצוא את הבגדים והאביזרים המתאימים, מאחר וסטייליסטית טובה תדע לשפר את ההופעה גם בתקציב נמוך עם יצירתיות. למעשה, נופר לוגסי בונה ללקוחה את הלוק מההתחלה ועד הסוף, בכך היא מסייעת לה לחסוך בקניות מיותרות של בגדים שלא מחמיאים.

נופר לוגסי מאפרת מקצועית. יח"צ,
nofar lugasi art/יח"צ

נופר לוגסי מציעה את שירותיה עד לבית הלקוח מכל אזור השפלה, גוש דן והשרון, כאשר גם ניתן כמובן להגיע לאיפור בקליניקה הפרטית שלה בראשון לציון.

טלפון: 0505856030

הקוקיה 37, ראשון לציון.

אינסטגרם

פייסבוק

מייל: nofarlugasi3@gmail.com

בשיתוף nofar lugasi art
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully