וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות צוות מנצח ומכשור מתקדם: אופטיקה ''ויז'ן קליניק'', חנות האופטיקה המובילה באזור המרכז

בשיתוף ויז'ן קליניק

31.8.2020 / 13:11

בעזרת מכשור מתקדם והצבת השירות האישי במקום הראשון מספקים נביל ומאיה מויז'ן קליניק ברחובות פתרונות לשלל בעיות הראייה של תושבי האזור

מאיה ונביל, ויז'ן קליניק. יח"צ,
מאיה ונביל, ויז'ן קליניק/יח"צ

הדרך לשמור על בריאות העיניים ולהשיג ראיה איכותית עוברת דרך בדיקת עיניים אצל אופטומטריסט מוסמך ומקצועי. לפי הכלל הידוע ''עם עיניים לא לוקחים סיכונים". אופטומטריסט מומחה יוכל לגלות במהלך בדיקה יסודית האם אתם זקוקים למשקפיים או למספר גבוה יותר בעדשות, ואף לזהות דלקות, פתולוגיות וסיבוכים רפואיים נוספים. לכן בכל הקשור לבדיקות עיניים מקצועיות עלינו לשים את מבטחנו באנשי מקצוע מנוסים על מנת לשמור על בריאות העיניים ולקבל את המענה האולטימטיבי עבורן.

בדיוק לשם כך, מערכת הנבחרים יצאה לבדוק עבורכם את חנויות האופטיקה המובילות באזור המרכז. מבדיקה שערכנו עולה כי חנות האופטיקה המובילה באזור היא אופטיקה ''ויז'ן קליניק'' הממוקמת בבניין בית הרופאים ברחובות.

ויז'ן קליניק הוקמה בשנת 2012 על ידי שני אופטומטריסטים קליניים עתירי ניסיון. מאיה, אופטומטריסטית קלינית בוגרת הדסה ירושלים, מתמחה בהתאמת משקפי ראייה מולטי פוקל. נביל, אופטומטריסט קליני בוגר salus university- pennsylvania college of optometry מוסמך מטעם משרד הבריאות. נביל חבר באיגוד מקצועי מועצת האופטומטריסטים ומתמחה בהתאמת משקפי ראייה מולטי פוקל ועדשות מגע למבוגרים וילדים.

צוות ויז'ן קליניק, צוות מנצח. יח"צ,
צוות ויז'ן קליניק, צוות מנצח/יח"צ

בשיחה עם מאיה ונביל, הם מספרים על ההחלטה לפתוח את הקליניקה. "לאחר כמעט 20 שנות ניסיון בתחום האופטיקה, החלטנו לפתוח מקום משלנו על מנת לתת מענה אישי וקרוב יותר לכל המטופלים. כאשר עבדנו בקליניקות שונות זיהינו כיצד העומס הרב והרצון לשרת כמה שיותר לקוחות לא מאפשרים להעניק ללקוח את המענה האולטימטיבי ולבדוק לעומק את הצרכים המיוחדים של כל אחד ואחת."

מאיה ונביל חרטו על דגלם את המקצועיות והשירות האישי, כאבני היסוד של ''ויז'ן קליניק". "על מנת לאתר את הצרכים המיוחדים של כל לקוח ולקוחה הבנו שאנו צריכים לאמץ קונספט אישי יותר עם הלקוחות שלנו. לכל מטופל נקבע תור מסודר לפי תאריך ושעה שנוחים לו, ובזמן הזה אנו מקדישים לו את כל מה שדרוש על מנת להתאים לו את המענה האולטימטיבי לצרכים שלו, בנוגע לסוג המשקפיים להם הוא זקוק - קריאה, מחשב, למרחק, עיסוק בספורט, או צורך אופנתי בעניין המסגרת."

לאחר הבדיקה מתבצעת התאמה מדויקת לצרכים האישיים של הלקוח, הכוללת התחשבות בכל מקרה וגופו. התאמת המשקפיים נעשית בצורה מדויקת דרך בחירה איכותית ומקצועית של המסגרת והעדשות.

באמצעות מכשור מתקדם בויז'ן קליניק מבצעים מגוון רחב מאוד של בדיקות עיניים כגון בדיקת ראייה למשקפיים ולהתאמת עדשות מגע, בדיקת ראייה לרישיון נהיגה, בדיקת ראייה לעיוורון צבעים ובדיקת מיקוד ראייה.

המכשור הייחודי של הקליניקה מאפשר זיהוי מהיר של בעיות בעיניים, כך למשל ניתן לזהות קטרט או מחלות נוספות של העין באמצעות מכשיר שבודק את המקטע הקדמי של העין מהקרנית ועד לעדשה. מכשיר נוסף לבדיקת זיהוי יובש בעיניים, ואף הענקת טיפול לבעיה. בנוסף מכשיר חדשני בו משתמשים בקליניקה מאפשר מדידה מדויקת של התאמת משקפי מולטי פוקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ויז'ן קליניק. יח"צ,
ויז'ן קליניק/יח"צ

בקליניקה עובדים בשיתוף פעולה עם רופאי עיניים באזור רחובות. כאשר מאיה ונביל מזהים בעיות מיוחדות הדורשות טיפול רפואי, הם מצלמים את הממצאים ומעבירים לרופאי העיניים כדי שיסייעו למטופל. כך לקוחות המקום מקבלים מענה מקיף על בעיות בעיניהם.

בנוסף לבדיקות המקצועיות הנערכות בקליניקה והתאמת משקפי הראייה ועדשות המגע, ב''ויזן קליניק'' משווקים משקפי שמש אופנתיות של המותגים המובילים בעולם החל מ''ריבן'', דולצ'ה וגבאנה, פראדה, ווג ועוד מגוון רחב במיוחד.

ויז'ן קליניק‎

מנוחה ונחלה 18, בית הרופאים, רחובות

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ויז'ן קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • אופטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully